Friday 20 January 2012

Siti Nurhaliza in History Channel

Salam Diaries,

Kali nie nak kongsi pasal penyanyi kegemaran aku iaitu Dato Siti Nurhaliza...pada 11 Jan 2012 hari tu, satu biografi khas Dato Siti Nurhaliza telah disiarkan di saluran History Channel @ Astro...pasti sesapa yang ada astro kat umah dah tengok pasal biografi nie...kat umah aku kat kampung adalah astro tapi kat PJ nie tak ada... maknanya aku xberpeluanglah nak tengok awal2...

Apapun, ada satu hari tue aku terbukalah satu website tentang kisah2 artis kat Malaysia dan juga luar negara iaitu Oh Bulan!!...Rasanya kauorang mesti pernah melayari website tu (wah!! begitu skema ayat itu..huhuhuhu)..dalam website tue adalah cerita pasal biografi tersebut...rupa2nya biografi tue dah di upload kat dalam youtube...ketinggalan zaman betul aku nie...hehehhehhehe...

Jadi kepada orang yang belum lagi tengok biografi tue, kat sini aku uploadkan utk kauorang semua...tak membosankan pun...enjoy :-


See Ya...

No comments:

Post a Comment