Wednesday 4 January 2012

New Year Started

Salam Diaries...

Rasa macam dah lama jer tak menulis kat dalam blog nie...kauorg suma rindu tak??? (ayat paling poyo dalam dunia...hhohohohooho...) lantaklah kauorg nak cakap apa..yang penting aku memang nak sangat menulis kat blog nie tapi masa tak mengizinkan...

Start2 je New Year, dah kena kerja...orang lain semua sibuk dok rehat2 kat umah, kuar jalan2 shopping, tengok wayang, dating tapi aku dan sebahagian staff yang seangkatan dengannya kena kerja pada 01 Januari 2012...mungkin dengan RELA tetapi PAKSA RELA...tuelah risiko kalu kerja dengan company retailer nie...kalu yang dah memang kerja kat kedai lain cerita...nie yang HQ kena turun padang sekali...

ek'eleh kau nie, mentang2lah dok HQ dah malas nak kerja kat store plak??

Aku bukan nak berlagak ker apa...kalu kerja dibayar@berbayar, tak perlah jugak...nie dengar citer duma dapat replacement leave jer...tue yang sadis tue...dahlah tue, gara2 kena kerja pada 1 Jan - terpaksalah aku balik PJ awal (seminggu seblm new year, aku ambik leave - WHOLE WEEK)..tapi yelah, namanya pun kerja, tambah plak sekadar 'anak kuli' jer terpaksalah ikut arahan...sebabkan dah lama tak kerja kat store, sekali balik rumah malamnya kaki sakit giler...nasib2...

Balik2 office jer, kerja berlambak2, bertimbun2...(ambik kau!!Selalu komplen xder kerja..hhhuhuhuhu) Sebab tuelah aku xsempat nak update blog nie...Nie pun curi masa kejap...nak hilangkan tension + bosan dengan kerja2 yang berlambak2, bertimbum2 nie...

Nielah manusia - tak pernah bersyukur dengan apa yang ada...Bila time xder kerja, komplen xder kerja tapi bila ada kerja, komplen kerja kerja berlambak2, bertinbum2...Emmm...

Nampaknnya aku dah memburukkan diri aku sendiri...baik aku berhenti sebelum lebih lagi aku mengarut2..

See ya...

No comments:

Post a Comment