Monday 16 January 2012

Overtime tak bergaji

Salam Diaries...

Permulaan utk umur yang baru...hehehehhe...nak kongsi 1 pengalaman dgn kauorg...pernah tak kauorg keje overtime tapi xbergaji???utk pertama kalinya sejak aku dok keje kat HQ Guardian nie, mlm besday aku hari tue aku balik keje lambat...pukul berapa???pukul 10.00mlm...kauorg pernah tak balik keje time mcm tue???kalu yang keje shift lain citerlah..ini utk org2 yang keje time office hours...

Sumanya gara2 kami punya GM of operation...Memang kalu ikutkan kerja tue dah siap dah aku wat...tapi rupa2nya dia xpuas hati dgn kerja aku tue... kauorg nak tahu keje apa yang dia suruh aku wat???keje matching store Guardian dgn Watsons - which is yg mana nearby antara sati sama lain...benda nie kalu ikutkan aku dah pernah wat masa aku mula2 start keje kat HQ (awal tahun 2011)..tup2 tahun nie kena wat lagi...same thing!!!comfirm tahun depan aku kena wat benda sama...argghhhh...tension tahu...

Berbalik pada kisah balik kul 10 mlm...aku terpaksa siapkan benda tue mlm tue jugak sebab esoknya aku on leave (semata2 nak celebrate birthday with MIS)...dat whylah...kalu tak xder maknanya...dan gara2 benda nie nak kena siapkan mlm tue jugak, boss aku pun turut sama stay dgn aku...kesian kay boss - sebab aku she's miss her dinner with her family...sorry boss...lain kali tak wat lagi...

P/s : Pengajaran utk diri sendiri...:((

See Ya...

No comments:

Post a Comment