Friday 13 January 2012

Happy Birthday Mek Sue...

Salam Diaries...

Yang paling2 utama sekali aku nak wish utk diri aku sendiri - Selamat Hari Jadi, Happy Birthday...Semoga panjang umur, murah rezeki, senantiasa dilimpahi Rahmat olehNya, semoga cepat dapat naik pelamin...May God bless me always...

Memang statement syok sendiri...hahahahhahah...lantaklah kauorg nak cakap yang aku nie syok sendiri ke apa, suka hati akulah....yang penting aku xkacau hidup orang...hiihihihihiih....hari nie 13 Januari 2012, umur aku bertambah lagi satu angka (mana ada umur berkurang angka...kalau ada pun al-jawabnya dah nak mampus!!!) Berapa umur aku ekk???hehehehhe...rahsia...

Apa2pun, aku cuma berharap aku akan lebih berjaya pada masa2 akan datang...xder apa sangat pun yang aku nak pohon dariNya...Amin...



P/s : Selamat Hari Lahir juga utk MIS yang mana besday dia jatuh 2 hari sebelum hari jadi aku...dan untuk Dato SitiNurhaliza jugak...(diaorg kongsi tarikh yang sama)

See Ya...

No comments:

Post a Comment