Wednesday 29 February 2012

Will You Marry Me

Salam Diaries,

Kauorang semua tahukan yang tarikh hari nie hanya akan muncul setiap 4 tahun sekali...jadi bila dah jadi dewasa nie terfikirlah mcm2 idea yang tak berapa betul kat dalam kepala otak...masa zaman kanak2 ribena, muda remaja dulu tak der pun nak terfikir idea2 nie semua....jadi hari nie aku 'terjemahkanlah' idea yang dlm imaginasi aku nie ke dalam realiti....begitu rajin yang tak bertempat aku hari nie gara-gara nak siapkan idea aku nie...

Bagi aku apa yang aku buat nie sekadar suka2...mungkin bila muncul lagi tarikh 29 Februari, aku akan teringat akan apa yang aku wat nie...tak kisahlah kauorang nak cakap apapun janji dan yang penting aku bahagia...even nie bukan idea asli dari kepala otak aku tapi kreativiti yang dipamerkan atas usaha sendiri...huhuhuuhu...masuk bakul angkat sendiri... :)





See Ya...

No comments:

Post a Comment