Thursday 2 February 2012

'Smile' karektor versi Jepun

Salam Diaries,

Hari tue, aku adalah terbaca 1 blog..ada satu entry dia pasal karektor 'smile' versi Jepun katanya... sorrylh sebab dah terlupa apa nama blog tue...rasanya kauorg pun mesti dah tau pasal karektor2 niekan...alaa.. yang selalu kita guna bila ber'facebook', ber'twitter', ber'msg2'...dan aku dengan kerajinan yang amat sangat, bersungguh2 meng'copy' karektor2 'smile' tue kat dalam buku catatan...Semangat gitu!!

Selain utk mengelakkan aku kehilangan hasil kerja meng'copy' aku tue, jadi aku 'paste'kan kat dalam blog nie...maaf kepada tuan punya entry tue sebab 'copy' and 'paste' entry dia...harap dimaafkan..kat sini aku 'copy' and 'paste'kan karektor2 tersebut utk kauorg semua..

(^_^) = tersenyum
(^-^) = senyum sopan sikit
(^0^) = ketawa
\(^0^)/ = bersorak riang
(^3^) = berseru
(*^-^*) = senyum malu, tersipu2
(0^-^0) = senyum merona (konon pipi merah)
("-";) = merasa terganggu
(-_-;) = gugup
f(^_^) = mengaru kepala
(T_T) = menangis
(;_;) = menitiskan air mata
("~") = mengantuk
(>_<) = geram
(-_-#) = marah
(x_x) = pening
(?_?) = tertanya-tanya
(@_@) = hairan
(_ _)zzZZ = tidur
(_ _') = bosan sampai tertidur
m(_ _ )m = memohon
w(^_^) = mendengar
(*^3^) = mencium
(*^.^*) = dicium
(=_=) = malu
(#^^#) = tersipu-sipu
(_ _ ),,ooOO = bermimpi
(0_ _)0 = putus asa
(^_^)v = tanda peace

Tengoklah bertapa semangatnya aku meng'copy' and paste karektor2 nie semua...

See Ya...

No comments:

Post a Comment