Wednesday 15 February 2012

Valentine's Day

Salam Diaries,

Mesti kauorg suma perasankan asal nak tiba atau dah lepas atau pada tarikh 14 Februari mesti suma org akan bercakap pasal Valentine's Day atau dalam bahasa yang mudah difahami, Hari Kekasih...dalam ramai2 org dok bercerita pasal date tue, aku pun nak tumpang menyemak, menambahkan lagi entry2 pasal 14 Februari tue...

Sambut ke?? Celebrate ek??...bukan dua2 perkataan tue maksud yang sama ke???huhhuhuhu...Aku dgn MIS mmg xsambut pun Valentine nie...xder sebab nak menyambutnyer...lagipun kalau kauorg suma perasan, asal nak munculnya 14 Februari mesti akan kuar fatwa2 Islam yang menyatakan 'HARAM' utk umat Islam menyambutnya...kata org2 agama lagi - hari2 boleh tunjuk kasih sayang apa kat org2 yang kita sayang...cuma aku nak bgth atau lebih kepada nak berkongsi dgn kauorg suma yang sempena Valentine tue aku dapat hadiah...

Hadiah???Hadiah apa???Sapa yang bagi???MIS ek???Kata tak celebrate???...Mak aii...banyak betul soalannya ala2 lagu Najwa Latif gitu -- "banyak persoalan yang berada diminda, banyak tanda tanya dan juga kata kerja....bla,bla,blaa...." Nampaknya aku dah mengarut...Ok2, berbalik pada cerita asal...sebetulnya suma org kat ofis aku dapat hadiah tue...tahun lepas pun dapat juga...memang tiap2 tahun bila Valentine's Day kitaorg akan dapat hadiah dari big boss company iaitu Dato John Coyle...tapi tahun nie aku dapat 2 hadiah...yang lagi 1 dari supplier Abbott...nak tahu hadiah apa???layan gambar2 kat bawah...:-



- saja jer nak letak gambar nie sebab kebetulan Kak Wan tengah nak clearkan stock2 gula2 kat meja dia..hehhehe..-
 See Ya...

1 comment: