Monday 20 February 2012

JJCM - Pizza Hut

Salam Diaries,

Sepaptutnya entry nie dah lama aku nak publish tapi asyik tertangguh jer...biasalah dan macam yang selalu aku cakap - penyakit 'M' besar melanda...tapi rasanya belum terlambat lagi kot nak kongsi pasal entry nie dgn kauorg suma...

Before Chinese New Year (CNY) hari tue (beberapa hari sebelum sambutan Tahun Baru Cina lagi senang statement dia...), aku dgn MIS pergi makan kat Pizza Hut kat S14, Petaling Jaya...kalu ikutkan aku xder selera pun nak makan kat Pizza Hut hari tue (tambah aku jugak bukan seorang pengemar Pizza) tapi sebabkan MIS yang beriya tambah dia yang nak belanja, gagahkan jugaklah kaki melangkah...

Sebetulnya, MIS nak sangat makan satu hidangan yang hanya ada sempena CNY iaitu Treasure Plate dimana kat dlm dia ada "Garlic Bread dimana kat atas dia ada sambal ayam aka serunding ayam" , "kentang goreng yang nak kata empat segi tapi sebenarnya tak" dgn "daging ayam yang dibalut dengan roti pasta kot??"...yang daging ayam berbalut tue sedap sebab kat dalam dia mcm cream2 sikit....I like it...Hidangan nie disertakan dengan mayonis...



Untuk pizza pulak, aku ambik bahagian dalam sesi meng'order'nya maka aku orderlah "Ultimate Cheesy Bites 7 Pizza dgn topping ayam"... ada lagi ek pizza tue???nasib aku baik, hari yang aku pergi makan kat Pizza Hut tu adalah hari terakhir utk pizza tue...dapatlah aku merasa juga pizza yang kononnya ada banyak giler chesse itu...tapi as bukan seorang peminat Pizza dan juga bukan peminat chesse maka aku rasa pizza yang biasa tue lagi sedap...hehehehe...dan akhir sekali, untuk air aku order Asam Boii Fizz... Air tue memang favorite aku...kalu tetiba aku ajak gie makan kat Pizza Hut - sebabnya aku teringin nak minum air asam boii tue...




See Ya...

No comments:

Post a Comment