Friday 9 December 2011

Yes!! Aku berjaya... :))

Salam Diaries...

Wah2...mcm gembira semcm jer dgr dari tajuk tue...dapat 'durian tuntuh' ke??? atau....MIS dah masuk pinang??? ke menang loteri???

Heheheheh...(senyum lebar sampai ke telinga)...Aku gembira sebab aku dah berjaya 'Naikkan berat badan' aku...hehehehhehehehe....

Aikkk??? naik berat badan pun gembira ke??? terencat ke apa budak nie??? tak terencat pun, still normal....huhuhuhuhu....memanglah pelik aku gembira sebab berjaya naikkan berat badan...kalau orang lain sibuk nak turunkan berat badan, aku pulak sibuk nak naikkan berat...yelah aku selama nie pun kurus cekeding jer...tue yang aku berjaya naikkan berat...dari berapa ke berapa???? nak tahu, nak tahu????hoohohohoo....(sengal yang melampau...)

42 Kg ------- 45 Kg

Tak banyak pun naiknyer...3 kilo jer tapi sekurang2nyer aku berjaya dan sampai target...sampai MIS pun tumpang happy bila aku berjaya dalam misi nie...ingat lagi apa yang dia cakap bila aku bgth pasal hal nie :-

"Baru seronok ckit peluk mama lepas nie. Agak2 part mana yang naik tue??? (soalan minta pelempang)" - MIS mula mengarut-garut...(abaikan sajalah...)

Rasa2nya dah ok kot dengan berat nie even tak ideal dgn ketinggian aku nie...Apapun kepada yang tengah berusaha utk turunkan berat badan @ tgh naikkan berat badan - selamat berjaya!!!Chaiyok2x..

- Aku Berjaya!! -
See Ya...

No comments:

Post a Comment