Tuesday 13 December 2011

Bergambar dengan Artis Pujaan

Salam Diaries...

Hari nie, aku balik dari kerja awal...jadi xder benda nak wat (memang hidup yang membosankan) aku updatelah blog nie...Kali nie aku nak story pasal artis pujaan...Kauorg suma mesti ada artis pujaan kan????Paling2 sikit pun mesti ada sorang...betul tak? betul tak?

Kalau kauorg tanya aku, siapakah artis pujaan itu????Tak lain dan tak bukan - Dato Siti Nurhaliza...Tapi nak kata yang aku betul2 minat gila2 kat Dato Siti nie xderlah sangat...xderlah sampai suma album dia aku beli...Tapi dalam banyak2 artis kat Malaysia nie dia adalah pujaanku...

Berbalik pada tajuk entry nie, kauorang pernah tak bergambar dengan artis pujaan????Dengan rasa bangga yang amat sangat beserta keterujaan yang melampau dan kejakunan yang terserlah - aku pernah bergambar dengan Dato Siti...Kauorg mesti boleh bayangkan macamana saat itu....huhuhuhuuhu...HARUUUUU!!!!!

Actually, aku dapat bergambar dengan Dato Siti nie masa satu event yang membabitkan company tempat aku kerja...Dan malam tue aku ditugaskan jadi Tukang Pendaftar...Memang xsangka yang Dato Siti akan datang..Bila dapat tau, memang excited giler...Sekali Dato Siti lalu kat depan, tak terkata wa cakap sama lu...Fuhhh...memang dia sangat cantik....cantik sangat2...Dan senyum kat aku...fuhhhhh...tak tido malam dibuatnya...Masa bergambar, Dato Siti siap peluk aku lagi...Ya Tuhan...wangi giler...bayangkan baju yang aku pakai malam tue boleh lekat bau perfume dia....SEMINGGU aku xbasuh baju tue...

Memang excited giler kan aku nie...Yelah, bila lagi nak dapat bergambar dengan Dato Siti personally... Lantaklah kauorg nak cakap aku nie apa, yang penting aku dapat bergambar dengan Dato Siti (siap dipeluk lagi...)....Kau ada????

Malam tue, Dato Siti dengan berbesar hatinya menyanyikan 2 lagu dengan FREE - 1 lagu Cina (majoriti kaum Cina that nite) dgn 1 lagu P.Ramlee (duet dengan big boss company)...

-Keterujaan terserlah-
- Dato Siti yang sangat cantik...hehehe-
See Ya...

No comments:

Post a Comment