Thursday 8 December 2011

Tengok Wayang - Happy Feet 2

Salam Diaries,

Dah alang2 habis lunch awal, rasanya nak update ckit entry kat blog nie...sebenarnya dah lama nak review pasal cite nie tapi sakit 'kemalasan' yang melampau menyerang..al-jawabnya review tue ditunda pada hari nie...Lagi satu penyebabnya - citer nie xmenarik perhatian aku pun...

Kalu ikutkan mula2 tue memang excited nak tengok wayang nie sebab dah pernah tengok yang pertama dulu...Jadi aku bajet mesti best mcm yang first...Tapi betullah apa yang orang2 dok cakap...selalunya sekuel seterusnya dah xmenarik...Begitulah yang terjadi dengan Happy Feet 2...

Tapi ini just my opinion jerlh...kalu orang lain kata cite nie best, tue hak diaorg dan ini blog aku, hak aku, suka hati akulah nak bagi opinion mcmana pun...(emosional kejap...)Apapun yang first lagi tinggal kesan kat aku...Kenapa xsuka dengan yang kedua?? Citer dia asyik menyanyi jer...hampir keseluruhan citer menyanyi jer...(rasanya yang first dulu, xderlah asyik menyanyi je...ada juga story dia...)Tapi apapun kalu untuk tontonan family dgn anak2 yang kecil oklah...



See Ya...

No comments:

Post a Comment