Sunday 18 September 2011

Tengok Wayang - Raya Tak Jadi

Salam Diaries...

Ingat lagi tak entry 'Serangan Migrain' hari tue???Jangan risaulah bukan nak citer benda2 yang menakutkan & meloyakan tapi nak review pasal wayang yang kitaorg tengok hari tue...Hari yang aku kena serangan tue, aku dgn MIS tengok wayang citer 'Raya Tak Jadi'...MIS yang beriya2 sangat nak tengok citer tue terpaksalah mengikutnya...sebabnya - dia yang belanja...

Keseluruhan citer dia, xderlah menarik sangat pun...Kelakar tue memang kelakar tapi tahlah...Rasanya boleh kira berapa kali aku gelak...sebab adakalanya lawak dia tue bagi aku xlawak langsung pun...Tapi aku 'salute'lah dengan pengarah dia sebab tampilkan cerita tentang hari raya...rasanya dah lama xder citer2 yang berkait dgn perayaan nie...kalau dulu selalunya citer Senario jerlah...

Tapi betullah orang cakap, gandingan Apek dgn Johan - menjadi...Lagi 1 percubaan Wan Sharmila bawak watak komedi pun boleh puji...Yang paling aku terkesan, watak Noreen Noor sebagai isteri kepada Datuk Jalal memang menarik, menyampah...rasa nak tenyeh2 je muka dia dalam citer tue...Kiranya hiduplah watak yang dia bawak tue...


See Ya...

No comments:

Post a Comment