Wednesday 14 September 2011

It's More About Me

Salam Diaries...

Hari sedikit free sebab My Boss balik awal today sebab ada Jamuan Hari Raya kat Sime Darby...Jadi adalah masa untuk aku memblogger sekejap...rasa mcm hari nie aku nak tulis serba sedikit tentang aku...tentang kawan2, tentang kerja, tentang kerja, tentang 'buah hati' (opss...ada buah hati  ke??)...


First2 tentang family aku...sebetulnya citer pasal family aku ni xmenarik sebagaimana family2 orang lain...tahlah kadang2 tue terasa cemburu sgt bila tengok family kawan2...kenapa ye??ENTAH!!..family aku xramai pun - 1 Ayah, 1 Emak, 2 Abang, 1 Adik Lelaki, 2 Kakak Ipar & 2 Anak Saudara (1 Lelaki & 1 Perempuan)...dlm family nie aku sorang jelh anak perempuan.. tapi yang sorang nie dok merantau jauh dari family...siap cari bakal suami orang luar lagi...huhuhu...

Citer yg ke-2 adalah pasal kawan2...nak kata aku nie banyak kawan xjugak tapi nak kata xder kawan pun xjugak (habis tue nak kata mcmana yer???)...sabar2...kawan2 aku sebetulnya boleh bilang dgn jari jer...tapi aku tetap ada bestfriend jugak...yg sedihnya bestfriend2 aku tue sumanya kat Kelantan..nama2 diaorg adalah - Thah, Aida, Wanie, Mc Ha & P'jah...kalau kat PJ nie xder langsung kot...korang jgn anggap aku nie sombong plak...aku bukan sombong tapi aku xpandai nak berkawan dgn org...xpandai nak berinteraksi dgn orang2 sekeliling...tapi yang aku tahu, aku nie murah dgn senyuman (angkat bakul sendirilah plak..)...even aku xprnah borak tapi kalu selalu jmpa aku senyum kat diaorg...itulah aku...

Citer yang seterusnya berkisar pasal kerja aku...aku skrg bekerja dgn GCH Retail (M) Sdn Bhd..syarikat apa tue???mmg ramai yg tanya soalan nie kat aku bila aku bgth kat mana aku kerja...sebtulnya GCH Retail ni adalah 'bapak' kepada Giant, Guardian & Cold Storage...aku kerja under Guardian as Pharmacy Practice Executive atau dgn kata lain merangkap mailto:PA@Setiausaha...aku kerja dgn company nie dh masuk 3 tahun..dulu aku kerja kat store guardian tapi dah rezeki aku dapat masuk HQ...citer pasal kerja nie, sejujur2nya aku xberapa berminat tapi yelah nak wat mcmana kan...dah rezeki Tuhan bagi...kenapa xberminat?Boss garang??nantilah aku citer dlm entry lain......aku
Asyik citer pasal kawan, kerja & family jer...pasal Buah Hati xder ke???takkan xder Buah Hati lagi kot??ececeh...nak tahu jugak ke???oklh2 aku citer ckit pasal Buah Hati  aku yang sorang nie...(sorang nie???a'ah sebab aku ada banyak Buah Hati...hehehehhe....aku panggil dia MIS (copy stail ex-tunang Apek...halalkan yer..)Kitaorg dah couple dah nak masuk 5 tahun dah..dia sebaya dgn aku - tua 2 hari dari aku...




Rasanya setakat nie jelh dulu...dah nak balik dah..lain kali aku citer lagi...


See Ya..

No comments:

Post a Comment