Sunday 18 September 2011

Open House!!

Salam Diaries...


16 September 2011 - first year Malaysia celebrate Hari Malaysia...Hari Malaysia???Hari Malaysia nie dirai sempena pembentukan negara Malaysia pada 16 September **** (lupa tahun daa...)Ok2, nie bukan nak citer pasal Hari Malaysia tapi pasal trip aku balik kampung...


Kalu ikutkan aku balik kampung hari Khamis malam (15 September 2011) bas kul 10.30mlm tapi yang wat aku tensionnyer kul 11mlm baru bas sampai...dahlah sampai lambat, tempat duduk plak suka-suki jer...(baik xpyh wat no tempat duduk kalau duduk main ikut suka jer!!)...disebabkan bas lambat bertolak jadi aku sampai kat Kota Bharu dlm kul 6.30pg...my mom and Rizal (anak buah aku) dtg jemput...kalu ikitkan umah aku dgn bus station tak jauh pun...berjalan dalam 5-10 minit jer dah smpai...tapi dah my mom risaukan akan keselamatan satu-satunya her daughter, jadi dgn rela hati dia dtg jemput...


Berbalik pada title kat atas...dah alang2 aku balik kampung jadi aku merancang untuk wat Open House...tapikan nak kata open house maybe xtepat sangat sbb yang di invite cuma 4 org jer iaitu Thah, Wanie, Aida & Mc'Ha (tapi masing2 bwk patner, kesemuanya 8 org)... huhuhuhuu...oleh yang demikian kita guna perkataan 'wat makan2' jelh...lagi tepat...makan2 nie sempena besday abah dgn mak aku...tapi saja nak suprise kan diaorg...my mom besday jatuh on 24 September & my abah besday jatuh on 19 September...tapi saja jer celebrate awal2...nak celebrate on dat day mmg xdapatlh sbb aku kan keje, dah tue jauh plak tue...


Malam 16 September tue, aku dgn my mom wat steamboat...sedapppp....xtaulah berapa jenis bahan yg terlibat tapi yg nyata banyak jugaklah...dan yg pasti kek wajib ada...kek nie telah dibeli oleh my bestfriend forever iaitu Thah...kek apa???kek dari secret recipe (nak bagitahu jugak tempat dia...huhuhuu) - Mango Delight - .....asyik makan kek coklat je jadi tukar selera sekali-sekala...memang sedaplan kek tue...ingat next year my besday nak tempah kek nie jugaklah...




Keseluruhan mlm tue memang best...dgn gelagat member2 serta patner masing2...dgn steamboat & kek besday yang sedap...semua family aku join sama termasuklah kakak2 ipar serta anak buah2 aku...semua request - if ada wat makan2 mcm tue lagi jgn lupa jemput diaorg...Inyaallah kalu ada rezeki lebih kitaorg sefamily akan wat lagi...




See Ya...

No comments:

Post a Comment