Monday 12 September 2011

Sekadar Nukilan

Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia...


Hari nie terciptalah 1 blog yang diberi nama sebagaimana yang kauorg boleh baca kat atas..Kalau nak ikutkan aku nie dah kira trlmbat dalam bidang penulisan blog2 nie...yelah majoriti kawan2 aku sumanya dah ada blog sejak zaman diaorg belajar lagi sedangkan aku baru jer berjinka-jinak...


Harap2 usaha aku dalam bidang penulisan blog ini akan berterusan sampai bila2, sampai aku sendiri dah malas nak menulis...hehhehehe...apa2 yang akan ditulis dalam blog nie kebanyakkannya tentang apa yang berlaku, apa yang dah berlaku & apa yang akan berlaku dalam kitaran hidup aku...


Sebetulnya blog nie boleh kata seolah-olah my diary..yelh nak suruh aku tulis diari kat dalam buku diari xder maknanya...kenapa ye??tahlah mybe aku mlas nak menulis guna pen@pensel..lagi senang guna komputer...kalau salah tulis@dh boring utk dibaca boleh delete je terus...betul tak???jadi kesimpulannya kat cni, blog nie boleh dianggap sebagai my personal diary (tapi tue xbermakna suma hal peribadi aku akan diselitkan kat blog nie yer...)


Apa2pun harapan aku (kepada diri aku sendiri) agar blog nie akan berjaya seperti mana blog2 lain (yg aku suka baca@yg jadi sumber inpirasi aku utk menulis blog)...rasanya setakat ini sahaja kot wat masa nie...jumpa lagi...


See Ya..

No comments:

Post a Comment