Tuesday 27 September 2011

Serangan MIGRAIN

Hi Diaries...
Hari nie aku masuk keje 1/2 day...pagi tadi aku memang xlarat giler nak bangun..kenapa Sue??Semlm aku kena MIGRAIN...Korang tau ke tak tentang penyakit nie???kalu ada info kongsi2lah yer...semlm lepas tengok wayang citer Raya Tak Jadi tetiba jer kepala aku sakit sesangat...rasa loya semacam nk rasa nak termuntah...cepat2 aku ajak MIS balik...

Sampai2 jer kat umah MIS, xsempat masuk rumah akhirnya aku termuntah...xbyk pun yg keluar tapi rasanya semua ice cream sundea (my favorite @ Mc'D) keluar balik...memang teruk gilerlh masa tue...Tapi bila dah keluar tue adalah rasa lega sikit...Tapi disebabkan kat umah MIS ada orang aku mintak permission utk balik rumah aku terus...MIS cuba halang tapi yelah dah aku nie jenis yang keras kepala, aku berdegil juga..last2 dgn kepala sakit pun aku gagahkan diri untuk drive jugak..Alhamdullilah aku selamat smpi umah...

Masuk jer bilik terus aku selongkar almari - looking for my medicine...nasib baik ada stok lagi..ubat apa yang Sue ambil?? aku ambil synflex 550mg... 



Lepas jer aku telan ubat tue terus aku hanyut sampailah dis morning...itu sebablah aku masuk 1/2 day hari nie...maaflah kalu sekiranya entry aku hari nie me'loya'kan anda2 semua...saja jer nak kongsi pengalaman...manalah tau kot2 anda2 pun pernah alami situasi mcm nie...

See Ya..

No comments:

Post a Comment