Tuesday 29 November 2011

Cinta Monyet - Part II

Salam Diaries,

Ingat lagi tak entry pasal Cinta Monyet??Rasa macam nak citer lagi pasal entry tue dengan lebih terperinci...Sebenarnya kisah ex-boyprend T'hah tue hanya aku dengan dia jer yang tahu...kawan2 yang lain xtau sangat pasal budak lelaki tue...yang diaorg tahu cuma nama dengan sekolah budak tue...sebabnya aku dengan T'hah nie boleh kata 'kembar pagi'...hehehehe...bukan kembar siang@kembar malam...kenapa???sebab dari darjah 1 sampailah ke tingkatan 5, kitaorg xpernah berpisah sekolah bahkan sememangnya akan dok 1 kelas..cuma seingat aku masa tingkatan 2 & 3 jer kitaorg berpisah kejap lepas tue tingkatan 4 & 5 satu kelas balik...sebab tue panggil kembar pagi sebab time persekolahankan waktu pagi...(macam2lah kau nie...)

Berbalik pada cerita Cinta Monyet kitaorg...dulu aku dgn T'hah belajar kat SMK Zainab (1) - The Elite Girl School (elite sangatlah kononnya...)...bersebelahan dengan sekolah kitaorg SIC (Sultan Ismail College)...korang faham2lah kalau sekolah 1 jantina dok bersebelahan dgn sekolah 1 jantina lain, macamana...(faham2 jelah sendiri)...nak dijadikan cerita masa tingkatan 5, kelas kitaorg bersebelahan dgn jalan utama...jalan yang menjadi laluan utk budak2 SIC lalu-lalang - dengan niat@tanpa niat...ditakdirkan masa tue adalah 1 group budak2 SIC yang selalu lalu depan sekolah kitaorg...tengok dari gaya, diaorg budak2 form 6...group diaorg ada dalam 5 org seingat aku...dan salah seorg jadi tumpuan aku dan sorang lagi jadi tumpuan T'hah...kitaorg punya taste lain2...kalau diingat2 balik memang boleh wat tergelak sorang2...mana taknyer tiap kali budak2 SIC tue lalu, suma leher budak2 Zainab tetiba jer jadi panjang semcm, mata tertiba jer jadi juling - sebabnya dok pandang kearah budak2 SIC tue..even kat depan cikgu tengah mengajar sekalipun...yang paling haru, time exam pun sama...

Yang lagi tragiknyer, kitaorg siap selidik lagi kat mana budak2 SIC tue dok menyewa, diaorg selalu naik bas kat mana (bila balik every weekend)...yang paling xboleh blah, kitaorg siap tahan diaorng utk tahu nama diaorg...ganaskan budak2 Zainab nie...hohohohoh...apapun usaha kitaorg berhasil sebab T'hah dapat couple (even sekejap) dengan salah seorang budak2 SIC tue..aku plak syok sendiri jer sebab budak lelaki tue xlayan aku pun...yelah time tue aku selekeh, budak2 lagi...huhuhuhuuh...

Tapi semua tue just kenangan...sebabnya lepas SPM, kitaorg pun dah tinggalkan sekolah tue jadi semua hubungan terputus...rasanya nak citer lebih2 takut meleret-leret plak, jadi biarlah ianya jadi kenangan semata2...

See Ya...

No comments:

Post a Comment