Friday 25 November 2011

Cinta Monyet

Salam Diaries..

Kauorang pernah tak alami Cinta Monyet ??Mesti pernah kan...oklah kali nie aku nak story pasal kisah 'Cinta Monyet' aku dengan one of my bestprend  -T'hah masa zaman kitaorg sekolah menengah dulu...cite nie selalunya watkan aku tersengih-sengih sorang2... :))

Al-kisahnya, sedang aku tengah dok baca online newspaper tetiba telefon aku berbunyi...nombor yang naik memang xkenal langsung cuma yang dapat agak nombor tue dari Kelantan...dengar suara perempuan kat hujung talian buat aku tertanya2 siapa...dah lama sikit barulah tahu - that's call from T'hah..One of my bestprend...T'hah bagitahu yang dia terjumpa dengan one of her ex-boyprend...kalu nak tahu, T'hah nie memang seorang yang banyak boy prend masa zaman muda2 dulu...tapi jangan risau - sekarang dia setia pada yang satu...betul ek???

Aku mula2nya pelik jugak, takkanlah gara2 ex-boyprend dia telefon aku...tapi memang betul pun...dia tel aku sebab hanya aku jer yang tahu kisah nie...kauorg bayangkan benda nie terjadi masa kitaorg form 5 (masa tu tahun 2004)..this year tahun 2011...dah 7 tahun kitaorg tinggalkan kisah nie tetiba kenangan (kenangan ekk???) muncul kembali...nak dijadikan cerita, T'hah jumpa dengan ex-boyprend dia masa budak lelaki nie datang collect duit dekat bank tempat T'hah kerja...kata T'hah budak lelaki tue yang tegur dia dulu...

Kata T'hah, budak lelaki nie memang dah lain sangat2...makin x handsome katanya...tue yang wat dia rasa lawak sangat2...kalau nak tahu, ex-boyprend dia nie dulu memang hensem...ala2 macam Shahir AF...tapi skrg memang dah lain giler...sebab tuelah T'hah terus called aku bgth pasal nie..betapa kecilnya dunia nie...dah hampir 7 tahun xjumpa, tup2 terjumpa kat tempat kerja...kata T'hah lepas jumpa dengan budak lelaki tue, dia rasa mcm bodoh pun ada bila teringat masa zaman dulu2...yelah dulu dok terkejar2 akan mamat tue sebab dia hensem, skrg dah xhensem dah xdilayan..bahkan jadi bahan jenaka plak..dunia2...

p/s : teringin sangat nak jumpa dengan first puppy love...rasanya dah 10 tahun xjumpa dia...

See Ya...

No comments:

Post a Comment