Tuesday 4 October 2011

Tengok Wayang - Johnny English Reborn

Salam Diaries...


Semalam aku dgn MIS pergi tengok wayang cite Johnny English Reborn...tengok wayang hari Isnin???a'ah kitaorg tengok wayang hari Isnin...sebetulnya semalam aku half day sebab aku keje on weekend hari tue jadi dapatlah replacement leave...sepatutnya dapat 1 hari tapi dah my boss - kalu ikutkan dia nak aku cuti hari Selasa tapi dah alang MIS cuti hari Isnin, terpaksa ambil jugaklah even half day...halal je lah...MIS???Dia memang ambil cuti hari Isnin sebab Ahad hari tue dia dgn family kat Kuala Pilah (ayah dia org Kuala Pilah...anak jati sana...) pergi trip ke Kuching, Sarawak...balik dari Sarawak hari Ahad jadi dia ambiklah cuti hari Isnin...konon nak bagi hilang penat...nanti dalam entry lain aku cite apa yg aku dapat 'ole-ole' dari MIS...


Ok2, berbalik pada cerita wayang tue...kitaorg tgk kat Mid Valley...masa kitaorg sampai dlm kul 3.30pm, tiket utk tayangan kul 4.25pm cuma tinggal yang reservation dgn seat yang paling depan...kitaorg deals dgn budak yg jual tiket tue, kalu xder sapa2 yang dtg collect yg reservation tue, panggil kitaorg...kitaorg tnggu kat hujung...dh tnggu lebih kurang 20 minit, kitaorg dapatlh tgk cite tue..


Keseluruhan cite tue oklh..panggung penuh & xsunyi dgn gelak ketawa audiens yang lain..kira boleh suggest kat org lainlah kalu sapa2 yg masih tercari2 nak tgk wayang apa hujung minggu nie...dari 5 bintang aku bagi 4.5 bintang...sebab lawak Mr Bean (yg bawak watak Johnny English) natural..bagi akulah...


See Ya...

No comments:

Post a Comment