Thursday 20 October 2011

What had happen for the whole last weekend???

Salam Diaries,


Dah hampir seminggu aku tak update apa2 entry kat cni...there's nothing so specials yang aku boleh kongsi kat cni dan sebab tuelah Diaries aku nie tak ter'update'...Dah alang2 ada peluang kat office (Bos outstation ke Brunei...jadi keje pun xder sangat...) aku nak coretkan serba sedikit what had happen for the whole last weekend...


Sepanjang weekend last week, kitaorg boleh kata full jugaklah dgn aktiviti..bermula pada hari Jumaat mlm, lepas jemput MIS kat LRT Taman Jaya, kitaorg terus menuju ke Aman Suria utk menjamu selera..mlm tue kitaorg ditemani oleh MIS bestprend iaitu Man & his gurlprend and aslo Man bestprend, Azim & his gurlprend too...meriah jugaklah makan mlm kitaorg dat nite...Kitaorg makan kat restoren 'Murni Discovery'...(nnti dlm episod JJCM akan datang aku update pasal restoren nie)...


Untuk hari Sabtu plak, rutin aku dgn MIS bermula dgn menghadiri majlis kenduri kahwin one of Kawan Baik aku masa kat ASWARA - Salwa kat PPR Ampang Jaya...akhirnya bersatu jugak dia dgn suaminya itu...yelh diaorg pun mcm aku jugak bercinta masa zaman belajar...aku jer yang xsampai2 seru lagi...huhuhuhu...(wat drama sedih kejap...=((...) Selesai makan tengahari kat sana, kitaorg terus bergerak balik PJ...Singgah kejap kat Stesen Petronas Jalan 223 untuk beli tiket bas MIS lepas tue ke LRT Taman Paramount...kitaorg ambik LRT utk ke pasar malam masjid jamek...MIS xsuka bawak kete...katanya jalan jem dan susah nak parking...ikut jelh kata yang tersayang...Kat sana MIS belanja aku sepasang selipar dgn sepasang kasut...Thanks alots sayang...=))








Lepas dah beli suma barang, kitaorg jalan kaki ke Hentian Puduraya untuk cari tiket bas...Aik???tadi kata singgah Petronas beli tiket, tapi nie singgah kat Puduraya plak???Memanglah tadi singgah kat petronas tapi kaunter tutup jadi terpaksalah kitaorg gie cari kat Puduraya plak...dan aku wat pertama kalinya menjejakkan kaki kat sana selepas Puduraya di'upgrade'kan..memang cantiklah dan teratur..kalaulah Hentian Putra (yg kat PWTC) di'upgrade' mcm kat Puduraya..comfirm selesa giler2...


Dah habis suma aktiviti kat KL, kitaorg cepat2 kembali ke PJ sebab MIS nak tgk bola - match MU vs Liverpool...Dan sebagai seorang kekasih yang baik (ececeh...masuk bakul angkat sendiri...=D ) aku temankan dia tgk match tue kat kedai mamak...dia tgk bola aku plak layan PSP...janji teman...hehehehe.. Setelah habis bola, kitaorg bergerak lagi ke Uptown Damansara...kat sana MIS looking for kasut futsal...dah pusing2 akhirnya terjumpalah yang dia berkenan..dan akhirnya kitaorg pulang ke rumah masing2 dlm kul 12 pagi...


Untuk hari Ahad plak...aktiviti xbyk pun..pagi kitaorg bermula dgn kunjungan ke Pasar Karat aka pasar tani kat Shah Alam - nearby dgn office tempat aku keje...Pasar Karat???Tahlah aku pun xtau kenapa diaorng panggil nama tue, aku pun ikut jelh..Kitaorg pergi bukan ber2 tapi ber3 - together with his mom..terpaksalah walaupun xberapa suka...hohhoohoo...lepas dah beli semua barang kitaorg pun terus balik...yang wat sedikit plan aku dgn MIS terlencong, aku tetiba kena serangan Migrain...suma plan yg dibuat terbantut...atas sebab kesihatan aku diarahkan oleh MIS utk berehat kat rumah...have too...=((


Tepat jam 6 ptg, MIS dtg jemput aku sbb mlm nanti aku kena hantar dia balik Perak - naik bas kat Hentian Duta...dan itulah pengakhiran last weekend aku...so far so good...MIS senantiasa make me happy all time...


See Ya...












No comments:

Post a Comment