Sunday 23 October 2011

Ole2 dari Sarawak - ikhlas dari MIS

Salam Diaries..

Hari nie aku xder keje sangat jadi terasalah nak meng'update' blog nie kejap...Ingat lagi tak satu entry aku pasal - aku terasa dengan MIS...time tue dia gie trip ke Sarawak with his family...tapi entry nie bukan nak citer pasal trip MIS tapi apa ole-ole yang aku dapat dari dia...

Nak kata byk tue xderlah tapi yang penting lebih dari dua...huhuhuhu...MIS beli untuk aku, utk both my anak buah - Sara & Rizal and my mom...saja jerlh tue nak ambik hati orang tua katakan...wakakakkka...malas nak celoteh byk2 kat sini aku uploadkan gambar ole2 tue suma...

Fridge Magnet For My Mom
Baju For Rizal & Sara
T-Shirt For Me..=))
Kek Lapis??? Kek lapis ada tapi lupa nka tangkap gambar dia...dia belikan two type - Coklat Chesse dgn Rempah Asli...Bolehlah tahan kek dia tapi sampai skrg aku dah tak makan...terperuk kat dalam peti ais...Oklah setakat nie jerlh...


See Ya...

No comments:

Post a Comment