Sunday 15 July 2012

Tengok Wayang - The Amazing Spiderman

Salam Diaries..

Untk kesekian kalinya aku pergi tgk wayng dgn MIS setelah hmpi sebln lbih tak jjakkn kaki kat panggung..yeke sebln lbih?? yelh kot..dan kali nie ktorg tgk citer The Amazing Spiderman..semmgnya aku mmg tunggu tyngan citer nie..tak tahulh kenpa..disbbkn itulh aku dgn pnuh smngat wajar menapak di panggung kegemaran-cineleisure damansara pada hari pertama tayangan..ponteng keje meh?? mana ada ponteng ambik cuti jer kbtlan pgi tue aku ada intrview kat putrajaya..

Skrg kita story psal citer spiderman nie..keseluruhan citer dia mmg tak se'amazing' tajuknya..permulaan citer mmg trlalu slow - bagi akulh..yg part pling amazing semestinya part last dimana hero nak selamatkan dunia..mmg terujalh tgk..mmg ada byk kot perbezaan yang dpt kita tgk dlm spiderman skrg dgn spiderman yg dulu..antaranya kisah percintaan spiderman dgn gadis idaman..kalau yg lama mcm susah jer si Peter Parker nie nk ngorat awek idaman dia tapi dlm sekuel yg baru nie mmg tak der halangan...lagi satu kalau kauorg yg dah tgk citer nie - acu cuba try perhatikn betul2 mcmana benang labah2 tue keluar dari tgn spiderman...kalau yg lama ianya kuar semulajadi dari tgn si Peter tue tapi dlm yg the latest nie benang tue terhasil dari sejenis alat (gajet kot) yg dipakai di pergelangan tangan spiderman tue...kalau org tnya aku yg mana lgi aku suka - version yg lama pilihan aku..kenapa?sbb jln citer cepat dan tak meleret2 sgt..tapi kalu bab hero pilihan confirm2 aku pilih yg the latest..lagi hensem kot bnding dgn yg lpas..rsanya yg latest nie pling sesuai dgn watak spiderman..

Apapun masih terhburlh tgk wayang nie..tak derlh rasa kerugian menontonnya..dan yg pling penting dan dgn confiden lever yg tinggi aku percaya akan ada sekuel yg seterusnya..



See Ya...

No comments:

Post a Comment