Friday 4 May 2012

JJCM - Pappa Rich

Salam diaries..


Rasanya blum terlmbt nk wish 'selamat hari pekerja' utk semua..entry kali nie nk cite pasal tmpt mkn yg trbaru aku dgn MIS try..nak kata tmpat mkn nie baru tak jugak sebb hmpir kat mana2 shopping cmplex yg besar2 akan ada tmpt makan nie..kitaorg je yg baru nak men'try'..nama tmpat mkn nie adalah 'Pappa Rich' (mesti bapak dia kayakan??)


Bagi aku tmpt makan nie lbih kurang je dgn kedai2 kopitiam yang lain..yg pling glamour (tah yer tah tdak) adlh old town white coffea..kenapa ckap mcm tue? Sbb variasi mknan diaorg hmpir sma dan yg pling pnting skli ada nasi lemak..mlm tue aku dgn MIS order asam laksa dgn nasi goreng special (kononnyalah special tpi aku pun blh wat jugak kot..huhuhu..) untk air plak kitaorg order ice cocolate dgn white coffea dan tmbahan roti kopi aka Pappa Bun...roti nie sama mcm roti yg ada jual kat KLCC...ala..kalau kita trun dri LRTnak ke KLCC tue mesti kan lalu dpan satu kedai roti yg bau dia boleh menyebabkan kita tetiba kelaparan...hehehhehe..


Berbalik pada menu yg kitorg ordr mlm tue..Asam Laksa dia mmg.......tak sedap (bg akulah...)...dua mulut jer kot aku malam tue...kuah dia cair giler...tak taulh nie stail kedai tue atau tak, kat dlm laksa tue dia letak sepotong ikan sardin...manalah nak kena ikan sardin dgn laksa...mmg jimat kos betul...tapi nasib baiklah nasi goreng yg MIS order boleh tahan...bab air plak, sama je mcm kat kedai2 kopitiam yg lain...tak der yg special langsung...



Macam yg aku selalu cakaplah, lain org lain pendpatnya...jadi jgnlah plak sbb entry aku nie kauorg terus tak berani nak makan kat sana..


p/s : Kalau kauorg ingt pasal entry 'Food Poisoning'...lepas aku makan kat kedai makan nielah terus aku kena keracunan makanan..huhuhuu...dah tak nak masuk kedai makan nie lagi...


See Ya...





No comments:

Post a Comment