Monday 15 April 2013

Binatang Peliharaan Saya



Salam Diaries,

Ini percubaan pertama meng'update' guna smart phone...hehehe...susah jgk guna benda alah yg serba canggih nie...yelah kalau sblum nie update guna komputer...keyboard computer tue kalau blh dgn sepuluh 10 jari nak tkan..tpi bila guna smart phone nie...satu jari jerlh yg digujskan...lgi 9 jari dok snyap2 kat tepi...huhuhuhu...

Oklh...tue bukan cite sbenar yg nk dicoretkn kali nie nie...tgk dari tjuk post pun dah lari jauh sgt dh...ok,suma org msti ada haiwan peliharaan kan????? Termsuklh dgn aku yg bru2 berjinak2 nie...nk tahu apa haiwan peliharaan aku tue??? 5 Ekor ikan koi yg takkan membesar mahupun beranak pinak mahupun mati...amacam??? Percaya tak??? ;-)

Hehehe...msti trkejutkn...yelh suma makhluk kat dunia nie akan mati...tpi tetiba je PET (senang nk sebut) aku xkn mati...ikan koi yg aku pelihara nie sebetulnya 'live wallpaper' kat smart phone aku nie...mula2 tak tahu pun kewjdan application2 mcm nie (kuno sgt)...thank to my big brother atas kerajinan mu men'install'kan application nie kat dlm smart phone adik mu ini...

Melayan ikan2 koi nie even dlm phone blh jadi 'ralik' aka asyik tau tak...smpikn anak buah aku suma asyik jer tgk ikan2 koi tue herenang...yg pling best part bg mkn...lgilh 'ralik'...mcm bg mkn kat ikan betul....seronok sgt..

Inilh ikan2 koi saya


See Ya....

No comments:

Post a Comment